Sunday, March 19, 2006

Spexigt

Idag är det söndag = spexdag. Inget söndagsfika i dag men vi i Manus ska träffas i alla fall. Ska ta en revival från hösten och äta lunch på Sofia och Pelles i Teknikens Hus. Egentligen har vi inte så mycket kvar att göra, men vi fortsätter träffas i alla fall. Just det ja.... måste ta med mig lite av "min" mjölk så jag kan dricka kaffe. Inte värt magontet att glömma.

Det är lite kallare i dag vilket betyder att vi har isbana på gatorna... mycket spännande att promenera blir det.

Jag tror att jag klantat mig - kom på mitt i natten att det nog var jag som skulle ha jobbat i fredags i alla fall. Vilket betyder att det inte är jag som ska jobba på måndag. Men det betyder också att jag förlorar pengar på det. Attans.

Jag har hört att strumpor är bra att ha när mans ka gå ut... ska nog gå och hitta sådana någonstans.

No comments: