Tuesday, March 28, 2006

Svordom! Könsord!

Ibland är man ju ett stort attans pucko.

Var å tränade idag, gick jättrebra trots att jag bara såg ett ggiantiskt fläskberg i spegeln framför mig. Det var den roliga intruktören som kör flashdance på slutet - mycket trevligt. När vi skulle köra styrke-delen tog jag av mig mina glasögon och la dom bredvid mig eftersom dom bara halkade av vid armhävningarna (jag orkade göra några armhävningar idag!). Sen gjorde vi resten av styrke delen och började stretcha - allt gick bra tills vi ska stretcha vaden och jag kliver bakåt och hör ett distinkt kras. Det var ljudet av mina glasögon som gick till de sälla jaktmarkerna.

som sagt... ibland är man ett riktigt pucko! Nu måste jag gå ut och köpa nya glasögon på fredag... och det har jag egentligen inte alls råd med. Hoppas man kan ta dom på avbetalning...

Neh... nu är det dags för duschen.

3 comments:

Lena said...

Usch - jag vet hur det känns. Man vill liksom spola tillbaka bandet och börja om innan man ex vis lägger glasögonen på ett så dumt ställe.

Sooz said...

Precis. Ptroligt dålig timing på det också eftersom bilen är på verkstan också...

Anonymous said...

Kan man hoppas på ett par blå som matchar håret?