Saturday, April 15, 2006

Påsk, vad är det?

Lite deppig är jag över att farbror sjukgymnasten sa till mig att max 4 timmar vid datorn är framtiden för mig om jag inte vill ha permanenta skador i axeln. Uschligt... Just nu har känner jag efter lite extra och därför spelar jag just nu Final fantasy VII istället för Wow. Bättre att sitta i soffan.

Imorgon ska 'dreas med på spexfest, tydligen är det tradition att man får ta med sin respektive på påskfesten. På söndag ska vi i manus bjuda på fika tillsammans med PR så idag har det bakats rulltårtor. 6 st närmare bestämt. Det blir nämligen påskbakelser på fikat. Mums.

Tittade på Spy Kids idag, förvånandsvärt roligt film faktiskt. Särskilt eftersom den inte tar sig själv på allvar alls. Sånt gillar jag.

Neh, nu ska jag inta sovläge.

Natti natt

No comments: