Sunday, May 21, 2006

Fler bloggare!

Jag har blivit hittad av Fia som cokså har en blog. det tycker jag är kul. Sen vill jag rekommendera alla att titta in hos Molly Blom som egentligen heter nått annat men som skriver intressanta inlägg om allt och inget. Missa inte hennes listor.


Sen vill jag bara säga innan jag är duktig och åker och tränar att Lordi vann! Det är helt underbart - Latex vann över Botox och nästa eurovision är i Finland, något som ingen trodde skulle hända. Eller i alla fall inte jag.

Nu måste jag packa träningkläder!

2 comments:

Anonymous said...

Ajajaj... Många stavfel nu Sussie... "Blogg" heter det väl ändå? Kom inte det med i senaste SAOL? :)

Fia said...

Mouahaha! Mina katter slår Egon med att öppna dörrar iaf! (Tror jag).. Kul det där med latex vs botox, men har du inte hört att hon "faktiskt är naturlig nu" ;) yeaah right.. hehehe ha det!