Wednesday, September 27, 2006

Jag borde seriöst inte släppas i närheten av Lush när jag har pengar i plånboken. Nu är jag fattigare men har en enorm flaska kokos-balsam, två badbitar (en var gratis), ansiktsvatten och svart henna-färg. Jag var förbi och köpte en väldigt söt prickig pyjamas på Åhlens också, perfekt hemma-klädsel.

Imorgon börjar min långa trevliga ledighet - inte riktigt lika lång som det var meningen dock eftersom jag ska jobba övertid på söndag. Massa pengar men jag missar Molten Core-raiden - nåväl jag var ändå ersättare.

Kolla förresten in wow-reportaget på Kurirens hemsida - det ligger i Puss-bilagan. Jag var fakta-kollare för både det och på sytipset senare i bilagan :)

3 comments:

Fia said...

Eller frukostgasqueklädsel ;)

Sooz said...

Precis! De skulle varit jättefin att ha på en sån!

Fia said...

Jag har för övrigt också handlat på lush. duschtvålen flying fox doftar mumma.. =)