Wednesday, January 10, 2007

Hmm temporärt...

Efter flera månader har jag äntligen kopplat in dvd-läsaren igen och kan installera Photoshop. Så jag ska nog göra lite bilder att dekorera denna sida med. Men så här får den se ut tills vidare...

Livsuppdatering: Jag lever, 'dreas lever, vovve lever. Jag jobbar, det gör inte 'dreas (så mycket). Jag har precis fått kontrakt på att jobba i februari också, projektanställning så jag slipper en månad utan pengar. Yay!

Julen gick bra, det gjorde nyår också. Jag spelar spel i massor some vanligt, just nu är det Dungeons and Dragons Online och Wow på Agata och Advance Wars, Super Mario och Tetris till DS:en.

Livet är bra att leva... nu ska jag sova.

3 comments:

Fia said...

Vad fin blogg du har skaffat! =) Kul å se att du lever! Läs min blogg oxå om du vill ha dig ett litet skratt.. ;)

Mike said...

nu har jag ändrat ditt namn suss... kul att du har börjat skriva igen... =)

Anonymous said...

Uppdatering... excellent...