Monday, February 05, 2007

Woho! Hundvakt fixad...

Paniken har stigit de senaste dagarna eftersom hundvakt efter hundvakt tackat nej vänligt men bestämt. Jag såg sakta men säkert vår Stockholmsresa flyta bort i ingenting. MEN tack vare pappas underbara förslag att ringa farmor så är det nu löst. Eagonn får bo hos sin gamelfarmor under dagarna vi är på vift. Hoppas det går bra och dom tycker om varandra för då får jag både hundvakt och en orsak att besöka farmor oftare.

Grymt kallt i kväll förresten, har droppat under -20 så jag är glad att jag åker buss. Brynolf hade nog inte velat starta med så lite bensin som det är i honom just nu.

På lördag ska jag äta Transylvanian Vampire Steak på Garlic and Shots, goffigare KAN det inte bli!

Neh, Iväg till bussen med mig så jag inte måste gå hem ikväll, DET skulle vara kallt.

3 comments:

Fia said...

Mums vad gott det där lät!! *dregglar* Men ni måste komma över till den här sidan på middag snart, danne å martina har visst massa god mat som de vill bjuda på... det var snack om löjromstoast... fia älskar löjromstoast. Så kom nu! =)

Fia said...

Btw, jag och tommy funderar på att börja träna kendo och har hört att du har tränat det. Hur tyckte du att det var? Är det dyrt att träna?

Mike said...

Jo det vart lite kallt igår...