Tuesday, May 08, 2007

Dumde dum de dum...

Blötsnö kan vara ett av de mest deprimerande väderorden i det svenska språket.

"Jesus is NOT a zombie" kan vara ett av de roligaste citaten från Bones.

Mitt schema kan vara ett av de mest förvirrande jag sett. (Kom en halvtimme försent idag för att triangel inte betyddet 16.30 vilket det brukar)

En sak är i alla fall säker - på lördag erbjuds det gräddtårta på Docentvägen på grund av 'dreas födelsedag. Från klockan 12 borde vi vara tillräkneliga. På kvällen visas eurovision på TVn.

9 comments:

Fia said...

Jag antar att det där var en inbjudan så jag tänkte komma och kasta lite bajs på din man på lördag! Tommy med, bara det inte blir för sent (han är ju rollspelstönt du vet å de börjar spela runt sex). Jag tänkte föresten heja på "vampires are alive" om det är okej för dig? ;)

Fia said...

Ps. Jag borde sluta umgås med Tommy, som du ser så har han lite dåligt inflytande på mig.Ds

Sooz said...

Japp det är en inbjudan :) Den hårige är på jobbet till 15 men efter är han tillgänglig.

Fia said...

Ah då hinner han nog inte komma förbi... jag funderar på om jag ska komma i tid till eurovision istället eftersom jag har så mycket å göra nu i skolan... är bra å sitta några timmar varje dag.

Sooz said...

Det kan vara så att den hårige slipper jobba så isåfall funkar det att komma tidigare. Men vi deurovision fungerar också - vilket som passar dig bäst

Fia said...

Ah. Då borde jag ju följa med Tommy (någon måste ju passa den pojken) och sno lite tårta nån gång tidigt på eftermiddagen. Kan vara skönt å få en paus från pluggandet oxå... Å så går jag å fortsätter plugga och återvänder till melodifestivalen... Så får ni se mitt fula nylle två gånger på samma dag! =)

Fia said...

Ursäkta för mitt spammande, nu är det sluttjatat! ;)

Anonymous said...

Vi vill se Fia spamma!!! *flin*

Mike said...

nej det vill vi inte