Monday, May 28, 2007

Jag gjorde det!!

För första gången i min gamingkarriär har jag klarat ett spel utan att använda något som helst fusk eller walkthrough. Kingdom Hearts är avklarat och jag rockade!! Jag känner mig så fånigt nöjd nu... och det var en intressant historia i spelet också. Måste nog skaffa mig Kingdom Hearts: Chain of Memory också bara för att fylla i hålet mellan ettan och tvåan. Tur att min DS kan spela GBA-spel.

Imorgon ska jag köpa ett nytt grafikkort. *längtar*

I helgen har jag och 'dreas ätit fem kilo mandelpotatis... med viss hjälp i och för sig, men i alla fall. Gjorde Annapannas grillade potatisar till grillmaten på fredagens middag och det blev succé, där försvann ca 3 kg, sen gjorde vi de resterande två kilona på lördagen som komplement till de inte så pjåkiga "resterna". Sen åt vi det som blev kvar av dom till hamburgare idag... mycket kolhydrater men oooh så gott.

Nu borde jag gå och sova, tar nog med mig en bok för jag är fortfarande alldelens hypad sen slutbosstriden i KH2.

2 comments:

Anonymous said...

Kul att ni gillade mina pärer. Har kommit fram till att oavsett vad som händer i världen är en sak konstant: varje valborgsmässoafton vid sexsnåret står jag i ett kök på Lokvägen och skalar mandelpotatis och gör just denna delikatess. Varken stormar eller revolutioner kan ändra på det.

Sooz said...

Det är bra. Det behövs konstanter i kaoset. Och det är väldigt goda konstanter det där :)