Monday, July 09, 2007

På bröllop

Jag och 'dreas har varit på bröllop i helgen. Det var Kallviksborna som knöt knuten i Övertorneås otroligt vackra kyrka. Dom var rätt snygga själva också.

Brudens klänning är sydd av deras vän Marianne och brudgummen har sytt sina kläder själv. Jag är lite impad faktiskt. Det var ett trevligt bröllop med god mat och vi fick chansen att träffa lite folk som vi inte ser så ofta. Vi bodde i samma stuga som dom här till exempel:









Tyvärr glömde jag ta bild på min egen snygge make men jag hoppas att jag kan få en bild eller två från någon annan som var där.

Vi valde dock att åka och titta till 'dreas farmors grav istället för att åka på lunchen dagen efter. Eagonn spenderade natten hos sin "morfar" och hade tydligen skött sig utomordentligt. Han behöver inte mutas alls någon gång. Han skällde inte ens på natten vilket är trevligt. Och Brynolf höll hela vägen hem och tillbaka vilket är extra trevligt.


Idag ska jag nog äntligen köpa mina nya hörlurar.

No comments: