Tuesday, August 21, 2007

Ny frisyr!



9 comments:

Molly Blom said...

Jag såg dig på stan! 2 gånger men du var för långt borta!! och att skandera på Strand var inte riktigt läge!
ha det bra!

Sooz said...

Hehe :) Då var det när jag och 'dreas desperat letade matställe. Ha det bra själv!

Fia said...

Wow vad snygg du är! =)

Sooz said...

Tackar :) Det var helt klart värt pengarna *glad*

Anonymous said...

Snyggt, men du ser inte helt nöjd ut på bilden faktiskt...

Sooz said...

Jag ser ut som så eftersom jag tittar mer eller mindre rakt in i solen och måste kisa :)

Anonymous said...

Blått är flott!

Ella Ljunglöf said...

Antar att detta är resultatet från Killerqueen?
Fixar du alla bilder till mig från vårt besök eftersom jag glömt kameran själv som vanligt.

Sooz said...

Japp, jag fixar ihop det jag har och slänger iväg till eran gmail. Du får be pappsen också.