Wednesday, December 05, 2007

*blåser bort dammet*

Jo, jag vet... en månad är för länge.

Det hemliga projektet fortgår och är inte så jättehemligt längre. Man kan få smygtitta lite på svenskbento.blogspot.com om man vill. Så sakteliga börjar det komma upp saker där.

Min kära kära dator Agatha har drabbats av plötslig moderbrädedöd och måste nu åka på utflykt till Linköping. Jag blev mycket förvånad över hur professionell och tillmötesgående den unge mannen på kundtjänst var och det verkar till och med som att jag inte behöver betala frakten själv. Mycket trevligt.
Nu ska vi bara försöka plocka ihop min gamla dator och se om inte den går att använda medan Agatha är på resa. Agda to the rescue helt enkelt.

Förövrigt är det få månader som det är så tråkigt att ha lite pengar som i december. Fy attan!!

3 comments:

Martina said...

It´s alive!

Martina said...

Och blogspot.com, antar jag att du menar...

Sooz said...

Jo precis, lite förvirrad där...