Sunday, February 17, 2008

Efter sändningen...

  • Oj vad Ola sjöng falskt. Han måste varit nervös.
  • Lasse Lindh var Winnerbäck light med en söt låt som säker kommer att finnas på Tracks redan nästa vecka men den var verkligen chanslös i den här tävlingen.
  • The Nicole såg ut som att hon tagit hotellgardinen och virat runt kroppen - passade inte alls med de specialimporterade skorna.
  • Jag kunde inte sluta irritera mig på Alexander Schölds ögonbryn.. dom levde sitt eget liv.
  • Rongedahl. Jag gillar som sagt fortfarande inte falsett och det är ingen låt jag kommer att köpa men attans snygg show var det och det var nog det dom vann på. Och färg! Yay!
  • Jag håller med J som kommenterade min förra port om Sannas kläder, snälla skaffa en äkta divaklänning till finalen! Låten är förutsägbar men så rätt för den här tävlingen.
  • Jag nynnar fortfarande på kebabpizzan och det var ett härligt sväng i låten så jag är nästan lite ledsen att Andra Generationen inte kom vidare. Bästa "etno"-bidraget på flera år.
  • Det är så skönt att duon inte gick till globen direkt men å andra sidan tycker jag synd om den från Karlskrona som hamnar mot dom. Tänk om det skulle bli Charlotte... battle of the Divas!! Drömlottning i min värld :) Speciellt om Charlotte skulle vinna. Carolas klänning var rätt snygg i modellen. Vill nästan ha en liknande till sommaren - fast inte i gult.

I almänhet var det bättre kvalitet den här veckan (till och med Razborka hade sina kvaliteter i sin uselhet) men jag ser fram emot nästa vecka och Linköping. Opera, Ainbusk och BWO...

No comments: