Wednesday, March 19, 2008

Jag var tvungen...

10 comments:

Anonymous said...

Jag blev 49% boknörd, vilket är betydligt mer än vad jag trodde det skulle bli. :)

(Notera att jag numera är Mr F)

Anonymous said...

Väntar med spänning på Martinas resultat...

Sooz said...

Martina har postat resultatet is sin egen bokblogg... Det är från henne jag snott testet :)

Martina said...

Martina blev 82% boknörd och är naturligtvis, som en äkta nörd, besviken på det låga resultatet =).

Anonymous said...

Sussi: Jag misstänkte det, så jag spanade, men hittade inget.

Martina: Finns det inget startrek-nördtest?

Sooz said...

Du måste kolla i rätt blogg mrF. Hon har två - en speciellt för böcker :) Länk finns i min sidobar

Anonymous said...

Mr F: det finns det säkert! Men jag tror inte att jag skulle få lika höga poäng i det...

Anonymous said...

Jag är också rätt nördig och förutom det ser vi rätt lika ut. Och Klas har ju faktiskt tagit fel på oss en gång, på riktigt.

Sooz said...

Det har han ja, :) fast du är rätt mycket korare och smalare än mig :)

Tommy Vinprovare said...

Lena 64% (hon har nästan missat ett plan när hon redan satt vid gaten och läste en bok), Tommy 45%.