Thursday, June 12, 2008

Amazonlistan

Jag la till en liten sak här på bloggen. En liten widget (jag gillar det ordet) som visar min önskelista på Amazon. Inte för att jag tror att ni kära läsare kommer att överösa mig med gåvor från den men för min egen skull. När jag känner att det är nått jag kan unna mig så kan jag gå till listan istället för att, som vanligt, komma på i efterhand att det var ju DET jag skulle köpa.

Sen om ni vill överösa mig med gåvor så tänker jag ju inte säga nej :p

För övrigt har jag en ny besatthet - parfymer - men inte vilka som helst utan de från Black Phoenix Alchemy Lab. Jag har dessutom hittat forumet och det är ett av de trevligaste ställen jag stött på på internet på länge. Mycket uppfriskande. Förövrigt anser jag att även om ni inte är parfymintresserade så gå till sidan och läs beskrivningarna... dom är underbara.

2 comments:

Fia said...

Du det var ju inte helt dumt med en wishlist. Jag brukar ha litet svårt att komma ihåg alla de saker jag tidigare sagt "den där måste jag bara köpa!", inte för att jag inte vill ha dem längre utan för att jag är senil... så det vore ju rätt bra för mig med.. =)

Molly Blom said...

Det låter bra det! Då kan vi ha party och din man kan sova där det är kattfritt!!