Wednesday, January 07, 2009

Framgång!

Igår tänkte jag för mig själv, som jag brukar, att imorgon, imorgon ska jag minsann ta itu med garderoben och sortera ut kläder jag inte använder. Jag gör som sagt det kanske ofta, planerar att jag ska göra något imorgon och så blir det inte av. Men, hör och häpna, jag gjorde det faktiskt! Det står numera en svart soppåse full med kläder som jag inte har använt på minst ett år i hallen och väntar på transport till Kupan. I garderoben hänger de kvarvarande kläderna på hela galgar istället för trasiga och i trådbacken kan jag faktiskt hitta något nu - det är inte längre ett svart hål.
Nästa fas blir att rensa i min byrå också men det ska jag vänta med tills jag har tvättat. 

Forutom detta har jag också hållit köket städat, lagat mat, stickat klart lillebrors vantar (som nog blev till lillebrors flickvän istället) och börjat med F's handledsvärmare. Imorgon ska det simmas och så ska jag förbi garnaffären och köpa mer garn och göra ett par nya vantar till lillebror - ett par som han kanske till och med ryms i. 

1 comment:

Anonymous said...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu