Friday, January 09, 2009

Lyssna... hör ni universumet skratta åt mig...

Jag borde ha lärt mig, man ska inte säga saker högt egentligen. Bara för att jag igår sa att jag skulle simma extra hårt för att göra av med smågodiset så bestämde sig min kropp i ren protest att visa hur fel jag hade. Det kändes som att simma i sirap och efter 20 minuter drygt gav jag upp. Satte mig i bastun medan M simmade klart istället. 

Efter simmningen blev det en sväng till Kupan med min säck med kläder och sen lunch hemma hos oss. Sen satt vi och planerade runt vårt nya lilla projekt. Ni kan se resultatet här: Return of the Cineasts - The Critics Strike Back. japp, vår lördagsfilmklubb har ynglat av sig och vi har startat en filmblogg. Kom, läs, kommentera... :)

Ikväll blir det tacos och massa snack med L & M, yay!

2 comments:

Martina said...

Jag tillåts uppenberligen inte skicka icq till dig, det blir message timeout hela tiden.

Det här är det jag ville säga:

Använd den här länken för att pinga filmbloggen på nyligen.se varje gång ni har skrivit ett inlägg:
http://nyligen.se/pinga.php?url=http%3A%2F%2Fcineasts.blogspot.com%2F

(Lägg t.ex. till den som ett bokmärke.)

Anonymous said...

lart mycket