Wednesday, November 25, 2009

Mmm nya spel...

Jag fick låna Bioshock av D för nån dag sen och blev snabbt fast - jag är egentligen rätt kass på FPS:er men jag blir bättre och bättre hela tiden. Eftersom jag fick min enorma lön idag så gick jag förbi GameStop och handlade en egen kopia av spelet eller snarare en kopia som jag ger till D istället för den som jag har installerad på min burk. Samtidigt slank det med två spel till eftersom dom har tag 3 betala för 2 på sin 99kr-hylla just nu. Det blev Heroes V - gold edition och en Fallout collection, dvs Fallout 1 och 2 och lite extra dret.

Så nu har jag mer saker att spendera tid på. Ärligt talat skulle jag behöva en tidsmaskin, inte för att resa i tiden utan för att skapa mer tid. Om jag hade några fler timmar att leka med så kanske jag inte skulle behöva vara uppe till fem på mornarna...

No comments: