Sunday, August 22, 2010

Inspiration

Martina pekade mig mot bloggerskan och mednörden Julia Skott och efter att ha läst hennes blogg så blev jag sugen på att sätta igång min egen igen. Passade på att dra nytta av Bloggers nya fina sätta att modifiera också så nu är här rent och fint efter den senaste hiatusen.

Jag tänker inte göra nån sammanställning av vad som hänt sen sist, men jag kan ju i alla fall ge er några nyckelord i komplett orelaterad ordning: sommarjobb (3 månader redigering), ytterligare en guddotter(Lilla M är minst lika söt som lilla E), tatuering (äntligen), rött hår, slutat med WoW, börjat med WoW igen och levlat upp min lilla hunter till 80, skrivit en massa fanfiction, läst en del (men inte så mycket som jag vill) och så en hel massa annat som inte ger sig till känna just nu.

Just nu så smälter jag fortfarande chokladtårtan från D:s födelsedagsfirande igår och kan inte låta bli att titta på mina blodröda naglar med silverdödskallar på långfingrarna. Mycket bra om jag skulle vilja visa fingret mot någon men eftersom jag är på jobbet så tänker jag nog låta bli.

Keso och äppelmos är gott. Te (och kaffe) är livsnödvändigt och livet går vidare oavsett om man vill det eller inte.

5 comments:

Stina said...

Synd att vi missade varandra igår, lilla M hade en bedårande blå/vit rutig klänning med tyllkjol, mkt vintage känsla som jag ville visa. E var oxå mkt fin i sin pippitröja förståss!

Sooz said...

Åh det låter fantastiskt sött! Ni får ta kort nästa gång :)

Martina said...

Jag tog kort! Förstås. =)

Sooz said...

Awesome! Posta genast bloggpost :) Eller så får du skicka senare i utbyte mot t-shirtsbilderna...

Martina said...

Nu när jag tittade på bilderna så insåg jag att jag egentligen nite fick med klänningen, vilket var vad jag hade tänkt fota egentligen. Palos hand och en bok är i vägen på varje bild. =/

Du får tvinga föräldrarna att klä på henne klänningen nästa gång du är där istället.