Thursday, September 16, 2010

Vad är det för fel på mig?

Dom senaste veckorna har varit allt annat än trevliga. Det som började med att jag först fick och sedan snabbt blev av med ett långt vikariat har bara fortsatt. Jag har fortfarande inte fått reda på något mer om jobbet och jag har ingen aning om vem som jobbar där nu för dom lär ju inte ha låtit tjänsten vara tom i tre veckor. Jag har hört av mig men får inga svar.

Lägg till det att vi var tvugna att låta Eagonn somna in förra veckan. Det var det svåraste beslut jag någonsin varit med om att ta och inget jag vill göra om snart. Det kommer inte bli några fler husdjur på ett bra tag. Jag till och med utrotar dammråttor just nu.

Jag känner mig värdelös, åsidosatt, sparkad på och allmänt kass. Helst vill jag bara gå och lägga mig under en filt och inte komma fram någonsin mer.

Kan inte NÅGONTING positivt hända snart?

No comments: