Wednesday, September 01, 2010

Woho!

Här om dagen, just efter att jag petat på 'dreas upprepade gånger för att jag var uttråkad så trillade det ner ett brev i min e-postkorg. Det var en inbjudan till att delta i World of Warcraft: Cataclysm-betan. Det i sig är inte så ovanligt, det är account-hackarnas favorittopic just nu, men det här gick igenom mitt spamfilter och var dessutom skrivet med korrekt engelska och med länkar som gick till EU-versionen av Blizzards sida istället för den amerikanska. Trots det så var jag försiktig och väntade med mitt nördjubel tills jag gått in och kollat på battlenet själv. Men, det var riktigt och efter att ha stirrat på en progressbar i många många timmar så är nu betan installerad. Självklart så är det då patchdag och maintnance idag då jag kan inte spela men ändå. Kul är det och av det jag har sett ännu så rockar det. Det är svårare, helt olika men ändå samma spel i grunden. Nu hoppas jag bara att jag kan testa gobbos och worgens snart :)

Tog en sväng på stan idag med intentionen att köpa ett nytt headset till 'dreas och lite annat. Jag kom hem med en ny kofta, nya armband (?!) och en batteriladdare. Batterierna tog nämligen slut i den trådlösa musen igår och jag irriterar mig på den laddare vi hade i och med att man inte kunde se om batterierna var färdigladdade eller inte.

I förmiddags blev jag också klar med babysockarna till B&A's lille knodd. Mycket söta blev dom:
Baby Boy Booties

No comments: