Tuesday, March 21, 2006

Fusk!

Lillebror är fuskig! Han får gå på nobelfesten... bara för att han är klubbmästare. Himla orättvist är det.

Jag var och tränade i dag, körde Aerobics 1 och det går bättre och bättre med konditionen men med koordinationen är det sämre. :) Skönt att träna men nu efteråt är jag helt slut - kan i och för sig ha att göra med att jag inte ätit så mycket i dag. Borde verkligen inte slarva med maten men jag har haft "magbränna" och då blir jag inte så hungrig.

'dreas har varit jätteduktig och packat upp flera av lådorna i sovrummet. Nu är nog alla mina kläder uppackade och jag inser att jag behöver fler galgar och helst en större garderob.
*drömmer om stort tvådörrars klädskåp med helkroppsspegel*

Nu somnar jag snart vid datorn... dags för sängen tror jag

1 comment:

Roger said...

Fusk, Scmusk =P