Wednesday, March 22, 2006

Usch

Hade sett fram emot en hemmakväll eftersom jag övertygat mig själv om att det itne var manusmöte ikväll. Jag hade fel. Det var möte som jag då blev 45 minuter sen till, bah. Inte bra.

Min mage är fortfarande konstig... nåväl det kan ju bara vara stressen från skolan. I morgon ska jag ha slöjd hela dagen, sy och trävarianten.

Jag undrar när jag jobbar nästa gång egentligen.

Förresten, om nu någon av min familj ser detta och funderar så är det följande datum som vi har föreställningar med spexet: 22/4 Premiär, 25/4, 26/4, 1/5, 2/5, 12/5. Vi är på turné mellan den 4 och 7 maj (japp, på min bröllopsdag). Den 4 har vi föreställning i Vasa och den 6 är det föreställning i Linköping.

Så är det... mitt kaffe behöver micras.

1 comment:

Lena said...

Om du får några (exempelvis två) biljetter att dela ut till exempelvis din favorit-fader så passar nog 1 maj ganska bra *blink-blink*