Thursday, March 23, 2006

Planteringsbord och dödskallar

Jag bestämde mig för att tillverka ett planeringsbord på träslöjden och att börja med att trycka dödskallar på syslöjden. Vi fick info om hur IKTn ska fungera också och dom har tänkt till! Jag är helt chockad - vi ska nämligen i IKTn dokumentera det vi gör på syslöjden och sätta samman ett kompendium med tekniker som vi alla sedan ska få. Helt lysande!

Kan någon säga till den lilla demonen som sitter och rycker i mitt öga att låta bli det. Jag är less nu.

Tränade Bodybalance idag, det var sista gången med det här programmet, nästa gång blir det nytt och enligt intruktör Linda ska magdelen bli ännu värre. Hoppas vi slipper "båten" - jag får bara inte till den övningen. Lär bli träningsvärk på nya spännande ställen.

Jag har ett jättesnyggt blåmärke på armen där en träningsmaskin överföll mig i tisdags. Jag lovar, den kastade sig efter mig och slog mig jätehårt. Helt sant är det.

Redovisning i morgon. Lagom roligt, men då är det över i alla fall och jag kan koncentrera mig på andra uppgifter. Puh.

Stackars 'dreas är jättesjuk. Så jag har köpt godsaker till honom. Jag är en god fru :) Jag tycker lite synd om honom också.

Nu ska jag duscha...

1 comment:

Lena said...

obs! du har något skumt breddfel i mittkolumnen som knuffar ned högerspalten