Saturday, July 22, 2006

I live, I live!

Min ömma moder uppmärksammade mig i går på att jag inte skrivit i min blog på över en månad. Och det är så sant så - trots att jag varit ledig och allt. Men på denna ledighet har jag gjort abselut ingenting. Vilket var extremt trevligt med tanke på min stressiga vår.

Vi har fortfarande ingen bil vilket också det ligget bakom att jag gjort ingenting. Jag har i och försig Solveig, men Andreas har ingen cykel och det begränsar en del. Nu är jag tillbaka på att jobba och den här veckan har varit fulsmockad. Jag har jobbat alla dagar och det har 'dreas också. Inte så mycket familjeliv med andra ord.

I dag ska jag klippa håret äntligen - slut på eluttagsfrisyren! Ska passa på att färga också så bli det gjort. Det kommer före och efterbilder senare...

Nu ska jag fixa kaffe och sortera tvätt...

4 comments:

Molly Blom said...

Gah! du skrämmer ju livet av mig med din uppdatering, här gick man in och trodde allt var som vanligt. Varna före nästa gång tack. Jag föll nästan av stolen.

Mike said...

Vad trevligt att du börjar skriva igen... det va ju verkligen ett tag sedan som du skrev senast... Tänkte nästan ta och påminna dig men det behövde jag visst inte... =)

Sooz said...

*flinar*

Mike said...

Men nu har det nästan dröjt lite länge igen va?