Monday, September 25, 2006

Uppdatering!

*smyger in* Ingen som ser mig eller hur? haha! Jag är tillbaka :)

Fast det är väl ingen som läser denna nått mer?

I vilket fall som helst jag har min bil tillbaka *hurrar* Den funkar förutom att den släpper ut för mycket avgaser så bilprovningen blir ledsna, den ska in på en ny verkstad på torsdag. Följetongen tar aldrig slut.

Jag har jobb, eller ett vikariat i alla fall, på Kuriren så mitt sociala liv kommer fortsätta lida misstänker jag... men det är trevligt med en fast lön! *sparar till ny dator*

Jag vill inte bli sjuk nu! Fast det är jag redan... den vanliga höstförkylningen är på ingång.

Vårt hem behöver en storstädning, ser ut som en avfallshög och den 20:e kommer Kirsi och Lars på besök... det ska bli riktigt intressant. Dom är kompisar från vårt kära World of Warcraft som kommer hit för filmkväll :)

Neh, till duschen och sen till jobbet!

1 comment:

Mike said...

Klart att man läser.... Eller försöker iaf... du har inte varit så duktig på att uppdatera men när man kommer hem till dig och ser dig inloggad på blogger vet man nästan att du har lagt upp ett nytt inlägg...

Sov Gott! när det du händer.