Tuesday, February 13, 2007

Hemma igen...

Jag hade högtflygande planer på att blogga från resan, men det blev inte av. I bilen vilade jag mest för att orka köra när det var min tur - i övrigt gick den mesta tiden åt till att pussla ihop alla människor som ville ha lite av vår tid.

Det var grymt kul att träffa alla internet-vänner. Lika roligt att umgås med mor, syster och Levin. Hann till och med se systers lägenhet och träffa B. Självklart fick också 'dreas föräldrar sin del. Vi åt en mycket god middag där på söndag kväll. Till och med A hann jag se - fast bara på TV. Hon (och studiekamrater från Trondheim) var med i nyhetsmorgon innan Anjas störtloppsvinst.

Mest irriterande: Jag har lyckats tappa/bli av med mina svindyra skinnhandskar. Surt, men inte mycket att göra åt.

Roligast: Går faktiskt inte att säga... allt var roligt på sitt sätt.

Tråkigast: Att köra hem. Snörök suger.

Jag lyckades se reprisen på melodifestivalen men är inte tillräckligt påläst för att ge min syn på låtarna. Jag klagar dock inte på vilka som gick vidare...

4 comments:

Fia said...

Sweet, nu har ni säkert mycket spännande saker som ni vill berätta om över en middag hos Danne och Martina *flirt flirt* =)

Mike said...

körde ni bil fram och tillbaka? Va inte det väldigt jobbigt...

Sooz said...

Yupp, det var jobbigt. Speciallt på vägen hem. Nedvägen var förvånandsvärt smärtfri.

Molly Blom said...

VA? måste man ha lysstna på skiten för att ha en åsikt?