Wednesday, February 14, 2007

Woho!

Fick ett brev i posten idag. 'dreas mormor hade hittat mina handskar. De hade fastnat i en väska och åkt med dem hem. Så nu har jag mina underbara skinnhandskar tillbaka *cheer*

För utom det mår jag bläää! Jag lyckades plocka upp en förkylning någonstans på resan och är i stadiet då jag snyter ut obegripligt stora mängder vätska ur näsan. Men ändå ska jag gå och jobba... intelligens är inte min starka sida.

Glad alla hjärtans dag förresten... Kramar till alla som vill ha dom. Men bara virituellt för att inte sprida smittan vidare.

1 comment:

Martina said...

Fredagen den 23:e låter bra för vår del (har läst Fias blogg förstås). 18-tiden sisådär? Du är väl fortfarande laktosintolerant antar jag, men har ni några andra miffo-varningar? Och jag noterade att ni hade ost- och vinkväll, betyder det att du kan äta ost? Hör av dig per telefon eller mail för bekräftelse...