Thursday, February 22, 2007

Slutgiltig fantasi

I morgon släpps Final Fantasy XII i Sverige. Jag vill ha det så mycket! Men för att jag ska kunna köpa det så måste jag veta att jag får jobba i mars... annars måste alla pengar sparas så vi kan äta i april. Blah! Ibland hatar jag att vara vuxen... planera är tråkigt.

För övrigt, i går när jag letade svamp på internet så hittade jag en rolig sida. Fia, visa den för Tommy - jag tror han skulle gilla den. www.smartasaker.se

Nu ska jag vandra vovven och gå och panta alla fyra påsarna flaskor vi har liggande. Fast inte samtidigt.

1 comment:

Fia said...

Jag har sagt åt honom å checka in den, men just nu är han upptagen med att spela the Guild... Jag gillade oxå grejerna där, skulle vilja ha en walkietalkie, då skulle jag kunna ta med den till skolan å signalera tommy när jag är på väg hem så kan han börja med maten... =)