Saturday, March 10, 2007

Först: En rolig länk från mr F: Schlagerhistoria

Sen så hade jag tänkt skriva en underhållande genomtänkt och humoristisk post om schlagern i kväll. men tyvärr måste jag kurera en huvudvärk i stället. Och städa. Så jag håller mig till en analys i efterhand i stället. Här är dock min tippning på hur jag tror det går:

1. Måns
2. The Ark
3. Sonja Aldén
4. Anna Book
5. Marie L
6. Andreas Jonson
7. Sanna Nielsen
8. Sarah Dawn Finer
9. Sebastian
10. Tommy Nilsson

Jag är säkrast på dom första två, resten kan egentligen gå precis hur som helst.

5 comments:

Anonymous said...

All heder och respekt till dig Sussie, men The Ark vinner ikväll. Så är det bara.

Fia said...

Jag måste säga att jag blev besviken på att Sonja och Måns hamnade så långt ned. Efter första 12:an till Måns var jag säker på att han skulle hamna bland de bästa..

Anonymous said...

Måns kom ju trea? Han borde iofs slagit Andreas J, men så långt efter var han ju inte.

Fia said...

Hej hej, skrev till andreas, men tänkte det kanske går snabbare kontakta er genom att skriva här: vi har kikat igenom vår almanacka nu, och 30/3 funkar inte för tommy, men däremot fredagen den 6 april.... tycker ni det låter bra? kolla igenom hur ni jobbar och säg till om den dagen passar.. =)

Anonymous said...

FYI: 6:e april är långfredag. Vad det nu har med saken att göra... ;)