Thursday, March 29, 2007

Sing like a star...

Hade jättetrevlig Singstar-afton med Mr F, miss L och Mr A. Vi körde Legends vilket L plockade upp i går. Mycket roligt och många klassiker som vi aldrig lyssnat på, men det är kul att sjunga jazz och mindre kul att sjunga Jackson 5. Ont i falsett-musklerna idag :)
När killarna gått sjöng jag och L igenom alla 30 låtar. Det var intressant och slutade med att jag har Whitney på hjärnan.

Jag har nu tvättat absolut alla kläder - utom de 'dreas hade på sig - under de senaste dagarna. Och kommit fram till att 'dreas behöver rensa bland sina t-shirts. Jag har ingen dimensions-hoptryckar- mojäng som är stark nog för att få ner alla tröjor i hans lådor...

I dag ska jag dammtorka...

7 comments:

Martina said...
This comment has been removed by the author.
Martina said...

Jag har ungefär samma problem med mina kläder, en viss del av kläderna MÅSTE ligga i tvättkorgen vid varje givet tillfälle, annars får resten inte plats i garderoben. Jag märkte det i tisdags när jag tvättade i princip allt.

Anonymous said...

Dammtorkning är klar tant-varning, bra Sussie!

Sooz said...

Tur att jag vill vara tant då :) Fast jag undrar hur man annars får bort dammet på fönsterbrädor och hyllor... om man inte dammtorkar alltså.

Fia said...

Man tar ett stycke katt, lägger denne över ett dammigt område och drar den i svansen fram och tillbaka, sedan dammsugar man katten....

Anonymous said...

Man kastar möblerna när de blivit för dammiga och köper nya

Fia said...

Mitt sätt är mycket mer ekonomiskt! Btw, fredagen den 13:e april, sugna på middag hos oss då? =)