Monday, May 21, 2007

Grafikkorts bekymmer...

Inte underligt att jag tyckt att det varit osedvanligt dålig grafik i alla spel... det kortet som sitter i min burk är ett megabudgetkort specificerat för kontorsdatorer... det vill säga det får Office att se bra ut, inte mer... Jag behöver ett nytt kort! Lyckligtvis är det lön snart och då kan jag åka förbi Overclockers och plocka upp ett nytt fint kort till mig och en hög ram-minne till 'dreas. Måste bara få svar på vilket nätagg det är min burk för att se om det klarar ett större kort eller om jag måste köpa ett sånt också...

I morgon tänker jag dock baka muffins! *klappar på magen*

7 comments:

Fia said...

Hej. Muffins är gott!! *blinkar helt oskyldigt utan någon som helst baktanke på att det kanske kan få folk att tro att jag vill ha muffins* =)

Sooz said...

Dom blev jättegoda :)

Fia said...

Inte snällt att läskas så där! =)

Anonymous said...

Du ska ha ett blått grafikkort, de är de bästa!

Muffins? Var? Vem? Va? MAMMA!!!

Molly Blom said...

Hej! vill ha ett par randiga tights eller strumpbyxor, du verkar vara en som vet. Ge mig ett svar!

Fia said...

Wee, snart är det dags för sista säsongs avsnittet av... N..C..I..S.. *skakar ivrigt*

/nörd-fia

Sooz said...

Yay! NCIS imorgon!

och molly... jag skulle kunna vet om jag inte varit helt shoppingallergisk senaste månaderna. Men mitt one stop för strumpor brukar vara Lindex faktiskt...