Tuesday, May 29, 2007

Moar catz...

Jag vet, det är säkert egentligen jättetrist för folk att läsa/se men *pekar uppåt* Så känner jag mig ikväll. Varför kan inte saker till tidningen komma utspritt under kväll en istället för en timme innan pressläggning så man får stressa rumpan av sig?

I dag säger min telefon att jag har gått över 9500 steg och jag tror att det stämmer... började med en långsam vovve promenad på två kilometer för att sen gå stav-gång (nordic walking om man vill vara cool) med L i ca 3 kilometer. Jag känner också att det var bra att jag hade solskyddsfaktor 25 i ansiktet - annars hade jag nog sett ut som Rudolf just nu.

Förövrigt kommer jag att begå mord om det är någon med en högljudd maskin utanför mitt fönster innan 10 imorgon ÄVEN om det är ett sommartecken.

4 comments:

Anonymous said...

First post! :)

Jag var på Vår Ruset (Ja, de stavar så) och funktionärade mig i måndags. Jag tycker du borde har varit där om du är seriös med din tant-look! :O)

För övrigt är det dags att rädda Tinky Winky!!

Sooz said...

Jag jobbade annars HADE jag varit där, så det så *flin*

Och ja, vi måste rädda Tinky Winky och världen från galna polska puckon!

Anonymous said...

SingStar goes 90's!! :)

*kan inte vänta*

Sooz said...

Muhahaha! Kolla låt nummer fem! Det är ju bara underbart. Ett självklart köp så snart det kommer ut!