Tuesday, June 19, 2007

Bakslag....

Idag kom första bakslaget i joggingen... Jag var tvungen att vika av efter hälften av tiden.. precis när vi skulle börja jogga eftersom båda mina vader skrek av smärta. Istället för att försöka plåga mig igenom det och kanske orsaka bestående skada så valde jag att avbryta. Det är ingen stress och jag kommer att komma upp i tid snart... Men om jag skadar mig allvarligt så kan jag inte jogga alls och det är illa.

Nåja, det kommer fler dagar. På torsdag är det ett nytt försök.

4 comments:

Fia said...

Heja Sussie schysst humör, det är det som susen gör... tror jag det heter.. =)

Anonymous said...

friskt humör...

//A

Tommy Vinprovare said...

Klokt att avbryta. Man ska inte vara rädd att vila när benen säger ifrån. Men det är jättesvårt när man kommit igång och man känner att träningen ger resultat. Det är också jättelätt att ge upp när det kommer motgångar.
Du kanske bara kan promenera dom närmaste veckorna, men du har ingen brådska. /T

Sooz said...

Tack för alla uppmuntrande kommentarer! Det kan vara en förkylning som spökar också så vi får se hur det går...