Monday, June 18, 2007

Neeej! Inte ballad! Inte Carola!

Det här är årets värsta nyhet i Schlagervärlden! Inte nog med att hon ska vara med igen hon tänker dessutom sjunga en ballad. Bah! Hon kommer garanterat att vinna men jag lovar dyrt och heligt att göra allt jag kan för att se till att det inte blir så. Jag ska SMS-rösta mig fattig, jag ska föra röstkampanj för allt annat än henne och jag ska skriva ner hennes låt vid alla tillfällen jag kan!
Jag hoppas att det kommer nått jättesött underbarn eller nått som kan svepa genom tävlingen och ta hem hela skiten istället för den religiösa fanatikern. Så det så!

2 comments:

Minellie said...

I'm on your side on this one!! Fast det kommer antagligen sluta med att jag inte tittar, inte orkar bry mig o joinar gänget som tycker att schlager är töntigt, tråkigt och förutsägbart... Tills nästa år hon inte är med och sjunger herrens lov inför hela folket, då hoppar jag gladerligen på schlagertåget igen =)

Anonymous said...

Jag vet inte vad jag ska tycka. Kan vi inte övertala Bagdad-Bob att ställa upp i Melodifestivalen? För övrigt borde vi ha två vinnare i Melodifestivalen. En som vinner och en som får åka till ESC.