Monday, June 25, 2007

Nu har jag ringt och beställt tid hos sjukgymnasten. Jag hoppas han ska ge mig bra tips på hur jag ska undvika att det gör så attans ont och tala om för mig om jag ska jogga trots smärtan för att det blir bättre sen eller om vila och korta korta promenader är enda lösningen.

I wow-nyheter så har jag nu nått till level 69 med Rathiel och har dessutom övat upp engineering till 354. Jag har också startat en liten hunter-alt som ska få plocka blommor och göra potions åt Rathiel. Hon heter Whytiel och är väldans rolig att spela...

Jag borde nog äta lite frukost nu... och dricka kaffe!

1 comment:

Anonymous said...

Ja visst är dom för jäkla söta när de sover på rygg?! Man vill ju bara pussa ihjäl dom! :D Har du ingen bild på ditt hjärta? Har ju hört mycket om honom men inte riiiiktigt förstått hur han ser ut. Och nu pratar jag alltså om hunden. ;) hehe