Friday, June 29, 2007

Serenity, yay!

Jag gjorde ett impulsköp på internet i veckan, nämligen de första fyra serietidningarna av Buffy säsong 8 (skrivna av Joss Whedon) från Things From Another World. Samtidigt skrev jag upp mig för deras nyhetsbrev vilket jag fick i min mail idag. I detta nyhetsbrev fanns underbara nyheter. Dark Horse comics ska ge ut Serenity: the comic!! Yay! Det är sånt som gör Sussisar glada och fattiga :)

Min rygg bråkar för övrigt med mig, jag lyckades dock få en tid hos kiropraktiern redan i dag så jag hoppas att det löser sig...

Sen fick jag ett annat trevlig mail med ett trevligt erbjudande i som jag nog troligen kommer att anta men som jag kommer fortsätta vara lite lagom vag i kring fram tills jag får vissa saker bekräftade.

Så här ser det för övrigt ut när man dingar 70 i World of Warcraft:

5 comments:

Minellie said...

tihi,tihi... jag vet vad som ligger bakom hemlighetsmakeriet=D

Sooz said...

Japp! Och jag kan ju säga att jag pratat med erbjudar personen och jag har tackat ja ordentligt nu...

Anonymous said...

för oss som inte är WoW-nördar; vad innebär det att "dinga 70"?

Anonymous said...

Och en fråga till, hur använder du semikolon? Har du nån åsikt om detta teckens användande i svenska språket?

Sooz said...

Att dinga 70 betyder att man uppnått den maximala leveln i spelet just nu... det annonseras med ett dingande ljud vilket är bakgrunden till ordet "dinga". Vad gäller semikolon så har det egentingen väldigt lite att göra i det svenska språket. Det är min åsikt i alla fall :)