Friday, June 29, 2007

Oj då...

Oops... onda kiropraktikern (som faktiskt var mycket snäll och behandlade mig fast hon egentligen inte gör det på första träffen) petade (ONT!) och bände och vred på mig och sen talade hon lugnt och sakligt om för mig att min rygg är FUBAR (googla det om ni vet vad det betyder). Bland annat så är revben 2-7 helt orörliga på höger sida. MEN! Det går att fixa... kommer att ta ett tag och kosta en del pengar men det går. Och i och med att jag är duktig och tränar och rör på mig, har en trackball och en mousetrap i stället för vanlig mus och så vidare så kan det nog läka och bli fint.


... någon som vill skänka mig ett 12-behandlingars kort?

2 comments:

Fia said...

12-behandlingar kort, är det inte lite likt twelve-steps-programmet för AA? ;) Skämt åsido, bra att du börjat få vård för ryggen, hoppas det blir bättre nu! =)

Sooz said...

Det borde den bli :) Önskar bara att jag börjat tidigare! Du kan ju hälsa Tompa att hennes första råd var en trackball *flin'