Wednesday, June 06, 2007

Urgh...

Min mage är fortfarande i oordning sen i måndags. Jag behöver inte springa på toaletten riktigt lika ofta men den beter sig definitivt inte som den ska. Det får då effekten att hela jag mår kasst... en del har säkert att göra med att jag utförde ärligt kroppsarbete i går genom att bära kvistar och grenar men mest är det magen. Det känns som att någon dragit en flaskrensare genom tarmarna *blesch* Inte blir det bättre av att sitta på jobbet heller.

Nåja, imorgon är jag ledig och då ska jag och L ut på shoppingstråt. Hoppas bara att magen håller sig i trimm... Måste nog konsultera min ört-te bok och se om det är nått jag kan göra för att förbättra oddsen.

1 comment:

Minellie said...

HAhaha...På tal om ingenting (eller kanske ett av dina tidigare inlägg)
Fröken Hilton är fri från fängelset efter endast tre dagar baserat på "psykisk ohälsa"... jo, det va väl en nyhet;)