Sunday, July 22, 2007

Klar!

Min beställda Potterbok kom inte i tid och jag var på stan på lördag vilket resulterade i att jag köpte boken och nu är den utläst! Jag är nöjd med hur historien slutar och Rowlings lyckas hålla sin stil och kvalitet genom hela serien. Det är en häftig kontrast mellan första boken och den sista och man känner att ALLA karaktärer får sin tid i rampljuset. Mycket bra slut och jag älskar böcker som har en epilog så att man får vet vad som hänt med åtminstone några av karaktärerna som överlever.

Det där var väl spolierfritt, eller hur? Jag låg uppe och läste till klockan 7.30 i morse men fick tillräckligt med sömn för att inte känna mig så slut nu på jobbet. Hurra för att börja sent!

Jo, i fall någon av er kära läsare vill köpa en kopia av "Harry Potter and the Deadly Hallows" med vuxenomslaget så säljer jag den för samma som jag betalat för den (när den kommer) 145 kronor. Skriv en kommentar eller skicka ett sms eller hör av er på annat sätt.

5 comments:

Fia said...

Jag vet inte riktigt hur vuxenomslaget ser ut, jag har de som är lite randiga i rött, gult och svart... men jag är nog intresserad av den ändå, om den är på engelska =)

Anonymous said...

Den är på Engelska (SÅKLART!!) och den är välan mindre gräll å glad än det "vanliga" onslaget om jag inte har fel... Googla på det vet jag!!

Fia said...

För min del så gör det ingenting, jag har två olika slags omslag eftersom jag köpte dem av Liza second hand. Så ni kan räkna med mig, om Sussie inte sålt den redan.. ;)

Sooz said...

Eventuellt har Liza köpt den... fast om du vill läsa den nu kanske ni kan slåss om saken (Jello?)

Fia said...

Nej det är lugnt, jag har ju inte ens sexan än så jag behöver den inte på direkten hur som.. ;)