Monday, July 02, 2007

Sötaste ungen är i stan!

I lördags hade jag förmånen att få besök av sötaste ungen lille L och min mor. Vi åkte ut till Hägnan där det var helt lagom med folk och ingen trängsel på höskullen eller vid kaninerna. Jag hade så klart kameran med mig...På höskullen. Så länge mormor höll i så gick det bra att hoppa.

Kaninerna var väldigt sällskapliga och tog gärna emot gröna mumsbitar genom stängslet.


Man måste ju fika också. Tanten i kassan trodde det var min son... skönt att veta att det finns någon likhet i alla fall!

Här tittar vi på grisar. Fast dom syns inte.

Tillbaka på höskullen. Jag gillar att min kamera kan ta snabba bilder.

Det var en mycket trevlig dag. Vi var också på Teknikens hus men bilderna därifrån blev inte lika bra... Något som är mindre trevlig är att jag blivit ordentligt förkyld. Mitt immunförsvar gick på semester när jag inte sovit ordentligt på några nätter och jag plockade på mig första bästa basilusk. Så nu snörvlar jag och dricker te... sova lite till vore också bra...

No comments: