Sunday, August 12, 2007

Arbetsplats


Här spenderar jag min arbetstid... Det märks kanske.

4 comments:

Anonymous said...

O! Jolt-cola! Klart nördigt! :)

I min ungdom drack jag Jolt, mest för s(m)akens skull, men runt millennieskiftet började den licenstillverkas i Danmark för den svenska marknaden (sa ryktet) istället för att direktimporteras från USA. Följden av detta blev att smaken försämrades och jag slutade dricka den, i alla fall regelbundet. Numera dricker jag Jolt mer sparsamt.

För övrigt noterar jag kaffe och Treo, inga tyngre droger (de ligger väl i hurtsen). Jag skulle gärna ta en bild av min arbetsplats för jämförelsens skull, men det är fotoförbud. Jag kanske ska göra en teckning?

Anonymous said...

Varför fotoförbud? Och joltcola tycker jag smakar som det alltid gjort, har visserligen bara druckit det en gång de senaste åren (häromveckan) men för länge sedan drack jag det ganska mycket =).

Anonymous said...

Jag utesluter inte att smaken var densamma och det var jag som förändrades... Oj, så filosofiskt det blev och tidigt på morgonen är det också.

Anonymous said...

Nu VILL jag se en teckning på din arb. plats F!!