Thursday, August 16, 2007

Joppeidi å joppeida!

Jag är ledig ida'! och imorgon och på lördag och på söndag. Fyra underbart hel-lediga dagar *tjoho*.

Jag var till massören på tisdag och attans vad ont jag har haft sen dess... hon gick djupt ner i musklerna och musklerna protesterade våldsamt! Fast nu börjar det kännas bra i alla fall - tigerbalsam är en uderbar uppfinning. Få se om Kiropraktor-Cecilia kan sätta några nya fina blåmärken på mig på fredag då :)

På tisdag ska jag och klippa mig på Killerqueen deras salong är så coolt inredd och sen säljer dom ursöta barnkläder cokså. Jag klipper mig inte på salong så ofta men typ en gång om året/halvåret är det dags. Får se vad dom hittar på för något... jag tänker ge dom fria händer helt och fullt.

I dag ska jag, syster, far och Lille L till farmor som flyttat till Altersbruk. Ska bli kul att se deras nya hus...

No comments: