Tuesday, August 28, 2007

*shakes fist*

Damn you threadless, damn you!
Dom har rea igen - 10 ynka dollars för en ursnygg t-shirt. Vips, så slank det ner fem i korgen och jag blev lite fattigare. Fast inte så mycket så klart :)

Ushlig dagvecka den här veckan (fast bara två dagar till) och den förbaskade konflikten gör att jag inte får flexa på mitt schema utan jag MÅSTE vara på jobbet 8.30. *blesch*

För övrigt förbereder jag mig för att vara arbetslös från sista september. jag har redan planer på vad jag ska göra - om jag inte får något jobb eller möjlighet att utbilda mig till webb-människa så ska jag börja skriva seriöst på en bok. Troligen kommer jag åka in till biblioteket och skriva där ett par timmar om dagen. Det är planen i alla fall.

4 comments:

Anonymous said...

HAr du inte glömt nått i ditt inlägg? *host* *host*

Fia said...

Om du vill så har jag en jättebra bok här av stephen king som heter "att skriva". Lånade den och massor av andra böcker om att skriva men de andra var skit i jämförelse med denna. Rekommenderar starkt att du läser den! =)

Martina said...

Biblioteket? Som i Stadsbiblioteket? Ja, gör det, jag kommer att ha praktik där 8/10-9/11 =).

Sooz said...

Tack för tipset Fia! Och ja, jag menar Stadsbiblioteket :) Känner mig inte så hemma på Universitetet längre :)