Friday, September 14, 2007

En dag för glitter och glamour

I dag har jag inhandlat den ultimata SingStar-skivan - SingStar Schlager! Det tänkte jag fira tillsammans med Mr F imorgon med sjungande och glamorösa hamburgare tilllagade av vår glamour-kock 'deas. För att kvällen ska bli så rolig som möjligt behöver vi dock förstärkning. Miss L kommer troligen kanske senare på kvällen men om vi får tag på en person till så kan vi köra den roliga flerspelar kampen. Så, är det någon som kan tänkas vara intresserad? F eller M kanske? Eller båda... vi kan alltid turas om :)

Hör av er meddels ICQ, blogg eller liknande!

Här är låtlistan om ni behöver motivation!

6 comments:

Martina said...

Ah, ja, jag ställer gärna upp! pojkarna spelar ju rollspel och F jobbar till sent så jag har inget att göra imorgon... vilken tid kör vi igång?

Sooz said...

Jag och mr F tänkte starta vid tre så från det är du välkommen :)

Molly Blom said...

och när ska vi fortsätta med vår intellektuella filmklubb?

sign. "Hoppfull i höst"

Anonymous said...

Intellektuell filmklubb låter spännande. Jag spelade in en massa Bergman nu när de gick och planerar att se hela klabbet en helg för att sen svepas in i galenskap.

Fia said...

Tyvärr jobbar jag! DAMN! Redan innan du kom till "F och M kanske" så sa jag "jagjagjag!" Men nästa gång, då jäklar! =)

Anonymous said...

fia, det handlar ju om att prioritera... Singstar eller jobbet, och nu vet vi alla var sina sympatier ligger... ;)