Tuesday, September 11, 2007

Fy på mig...

... som inte uppdaterat på så länge. Har helt enkelt inte kommit mig för, för det har funnit saker at skriva om. Måste bli bättre - kanske om jag lägger upp bloggen som en länk på iGoogle?

Manusarbetet har satt i gång, det är både likt och olikt förra gången. Jag gillar våra karaktärer och synpset verkar lovande. Det blir nog bra det här ska ni se.

Jag bentoade en hel del förra veckan men i går fallierade jag. Ska sköta mig bättre idag, men ska nog äta frukost först så att jag inte överpackar för att jag är hungrig nu.

När jag var till kiropraktor-Cecilia i fredags så behövde hon knappt justera något alls - det känns jättebra! Hurra för friskare rygg.

3 comments:

Anonymous said...

"bentoade", "fallierade"? Nu får du skärpa till dig! ;)

Bra att ryggen funkar! Har du lagt vantarna på Singstar Schlager än?

Sooz said...

Enligt språk-tidningen är det helt okey att verba! Det är en gammal svensk tradition för att göra språket medgärligare :) Så det så!

Och jag har inte hittat Singstar Schlager ännu... ska leta på fredag om min man ger mig lite pengar.. :)

Anonymous said...

Det går rykten att du skaffat Singstar Schlager, kan du kommentera det???