Thursday, February 15, 2007

Sleeem!

Jag gick hem från jobbet i går. Vist beslut eftersom jag fick rejäl feber på kvällen. Jag låg och huttrade i fleece-pyjamas under dubbla täcken och hade konstiga feberdrömmar. Om jag nu sov egentligen. Kombinera detta med igenstockad rinnig näsa och huvudvärk då blir det ingen trevlig bild. Det är synd om mig helt enkelt!

Värsta är att jag är grymt sugen på äppelpaj och apelsinjuice (säkert nått med c-vitaminbrist) och 'dreas har redan varit till affären. Undrar om vi har nån stackars paj undangömd i frysen... eller kanske jag kan få upp längtan för glass istället - för det har vi massor av. Så klart.

Nu är maten klar i alla fall. Med lite energi i kroppen kanske jag kan gå och handla själv...

1 comment:

Fia said...

Stackare, verkligen inte kul å vara förkyld..!