Friday, February 15, 2008

Cluck!

Jag tänkte vänta tills jag hade hört dom små snuttarna av låtarna innan jag uttalar mig den här veckan. Men jag kan ju säga att jag inte ser fram emot fröken hallelujas kärleksrock det minsta men jag tycker att det är lite kul att hon, som enda artist, inte behövde visa upp sina scenkläder på galje idag utan bara en tygbit. Tydligen är det kyckling-gult. Hon har en skicklig stylist dock - han har sett till att hon under alla officiella outings under veckan har gult eller orange på sig, precis som hon kommer ha på scen. Skickligt som sagt.

Jag har världens bästa make för övrigt. Han köpte Final Fantasy XII Revenant Wings till mig som valentinpresent. Yay!

2 comments:

Anonymous said...

DN:s schlagerbloggare har en kul inställning. Han pratar om "Carola och den andre". Det är humor. :)

Anonymous said...

Snabbanalys:

*Ola: Nja.
Lasse Lindh: Nej.
The Nicole: Nej.
Alexander Schiöld: Nej.
Rongedal: Nja.
Sanna Nielsen: Nja.
Andra Generationen: Nej.
Androla: Nja.

Inga direkta wow-upplevelser denna vecka heller, men det blir väl en annan grej när man ser dem på scenen imorgon. Jag tror att Androla och Sanna Nielsen går till final. Bröderna Dahl, f'låt, Rongedal och Ola till Andra chansen. Lite djärvt kanske med Sanna som finalist, men svenska folket är suckers for ballader och Sanna kan nog leverera. Sen är hon lång också...