Thursday, April 17, 2008

En rekommendation eller kanske två...

Jag tänkte börja med att rekomendera en blogg - jag är inte den som ofta sitter och skrattar högt för mig själv men Martin Ezpeleta lyckas få mig att kikna av fnitter i vart och varannat inlägg. Och då skriver han ändå bara om sin vardag, sina barn och livet i Cordoba och Luleå. Gå och läs, ni kommer inte att ångra er.

Rekommendation 2, gå och se lulespexet Jeanne D'Arc! Det säger jag inte bara för att jag varit med och skrivit det utan för att det blir riktigt bra. regi, skådespelare, dekor och alla andra har verkligen tagit vårt manus och förbättrat det ytterligare. Inga ursäkter gäller. Gå till lulespexet.com och boka din biljett.



Sist men inte minst - jag är tillbaka som mig själv! Se nedan för min nya hårfärg.

7 comments:

Anonymous said...

En lika vacker kvinna som vanligt, men jag tycker förra bilden var bättre. Den speglade ditt fotointresse bättre, plus att du har lite, lite reflexer i glasögonen på den nya bilden. Men, som sagt, motivet är det absolut inget fel på! :)

Sooz said...

Jo jag såg också reflexerna :) jag ville testa nått nytt - foto i badrumsspegeln känns så väldigt MySpace...

Tommy Vinprovare said...

Snygg hårfärg - och så märks det att du tränar! Mager och tanig, får du ingen mat..? ("bekymrad förälder")

Tommy Vinprovare said...

Ezpeleta är för övrigt bra, men det finns falska NK-människor som jag idag gärna skulle vilja snöpa. Om det ska jag berätta vid något annat lämpligt tillfälle.

Sooz said...

Ooh! tidningsskvaller! Den bästa sorten. Och vad bra att det märks att jag tränar.. det har försvunnit ytterligare centimetrar kan jag tala om (och jag äter jag lovar ;))

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

Tack för igår, jag hade mycket roligt. Dansboken var trevlig. Du fick ett uppdrag också. Ifall du inte minns vad det var (det kan finnas olika anledningar till det...) så kan du höra av dig. ;)