Saturday, April 26, 2008

Jag är en konstig människa...

.. andra oroar sig över att de vänder dyngnet när dom är uppe för länge och kliver upp mitt på dagen - jag irriterar mig på att jag har vänt dygnet åt andra hållet. Jag kan inte ens sova till tio just nu. Jag skyller på mitt infall att tvätta klockan 7 på morgonen i onsdags.

Imorogn åker jag på en övernatten tur till Umeå - ska på inledningen till en kurs i webbpublicering och samtidigt passa på att hälsa på S & P i deras nya lägenhet. Ska åka buss dit, närmare 5 timmar i ett mindre bekvämt säte... oh joy! Tur att jag är nörd och kan ta med både böcker och DS. Borde få Red Skies over Red Seas utläst definitivt och sen blir det nog kinesisk deckare misstänker jag. Och lite Final Fantasy.

Föreställningen i går var för övrigt helt fantastisk! Jag borde ha misstänkt det när premiären var så bra men det blir bara bättre och bättre. jag är så jäkla stolt över att ha varit med om detta en gång till och jag är så glad att jag sa ja när T frågade om jag skulle skriva manus i somras.

Idag blir det Wasaspex och fest efter det. Jag ska hålla mitt löfte från förra posten - endast läsk och mineralvatten för mig - speciellt eftersom jag ska åka buss imorgon och bakfylla + buss = extremt dålig ide!

Så det så!

No comments: